2013. december 26., csütörtök

Vaníliás kifli

Hát ez igazából hamis vaníliás kifli, mert még vaníliaaroma sincs benne, az nem volt itthon, de a többi hozzávaló stimmel.
  • 25 dkg teljes kiőrlésű búzaliszt (150 g szh)
  • 15 dkg zabpehelyliszt (105 g szh)
  • 15 dkg darált dió (21 g szh)
  • 1 mk szódabikarbóna
  • 25 dkg margarin
  • 2 kupak Süssina folyékony édesítőszer
A tésztát összegyúrtam, majd egy fél órára hűtőbe tettem, hogy jobban formázható legyen.
Ezután kifliket formáztam belőle, és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem őket.
180 fokra előmelegített sütőben készre sütöttem őket.


Elvileg ugye porcukorba kellene forgatni őket még melegen, de ez nálam nem játszik. Így nem is lettek olyan szépek, de az ízvilág rendben volt.
Lett kb. 50 darab, egyenként kb. 5,5 g szénhidrátot tartalmaznak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése