2012. április 26., csütörtök

Rumos-diós bonbon

Ha egyszer egy üzlet beindul... Asszem fog még következni pár fajta bonbon a közeljövőben. :)

Most rumos-diós tölteléket csináltam az alábbiakból, ami két adagnyi töltelék lett, így a felét a hűtőbe tettem egy újabb bonbonadaghoz.
  • 10 dkg dió (12 g szh)
  • 1 ek kakaópor (1 g szh)
  • pár csepp édesítő, mondjuk 15
  • 1 mk rumaroma
  • 2-3 dkg vaj
A fentieket összekevertem, majd hűtőbe tettem. Ezután gőz fölött megolvasztottam:
  • 10 dkg 86 %-os étcsokoládét (19 g szh)
A bonbonformámba öntögettem belőle, picit vártam, hogy dermedjen, de most is türelmetlen voltam, úgyhogy pár perc után beletettem a mélyedésekbe, egy-egy kis gombócnyi tölteléket, és felöntöttem csokival.15 darabos a bonbonforma, kb. 2 g szénhidrát/darab. Persze ezt sem lehet ész nélkül enni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése