2011. május 19., csütörtök

Sajtos táskák

Újra a görög szakácskönyv:
Hozzávalók:
  • 20 dkg fetasajt (2 g szh)
  • 11,5 dkg (nekem 12, 5 lett) túró (3 g szh)
  • 3 ek apróra vágott petrezselyem (nekem az nem volt, helyette belevágtam 3 nagy bazsalikomlevelet)
  • 2 tojás
  • bors
  • 8 lap fillo tészta vagy réteslap (100 g körülire tippelem)
  • olaj
A fetasajtot, túrót, bazsalikomot, tojást, borsot krémesre kevertem. A réteslapokat négy hosszanti csíkra vágtam. Egy-egy rétescsíkot beolajoztam, a sarkába tettem egy adag tölteléket. Ezt a sarkot megemeltem, és áthajtottam a tésztán, hogy derékszögű háromszög alakuljon ki, majd tovább hajtogattam a tésztát, amíg tartott, hogy minden oldala védve legyen, ne folyjon ki a töltelék. Kiolajozott tepsibe tettem a táskákat, és előmelegített sütőben megsütöttem őket.
31 darab lett, mert az első tésztalapot még 3 felé vágtam. Kb. 3,5-4 g szénhidrát van egy táskában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése