2011. május 1., vasárnap

Diós-rácsos

Újabb nagymama-süti, amelyet mindkét nagymamám előszeretettel készített mindenféle alkalomra.

Hozzávalók:
a tésztához:
  • 30 dkg tk tönkölyliszt (192 g szh)
  • 10 dkg dió (12 g szh)
  • 1 kupak Süssina folyékony édesítő
  • 1 mk szódabikarbóna
  • 3 tojássárgája
  • 20 dkg margarin
a töltelékhez:
  • 10 dkg saját készítésű lekvár (kb. 10 g szh, recept itt)
  • 30 dkg dió (36 g szh)
  • 3 tojásfehérje
  • 2 kupak édesítő
Összegyúrtam a tésztát, majd kb. a kétharmadát kinyújtottam, és egy közepes tepsiben elegyengettem. Egyenletesen megkentem a lekvárral. A habbá vert édesítős tojásfehérjébe beleforgattam a diót, és ezt rákentem a tésztára. Végül berácsoztam a tetejét a maradék tésztával.


Előmelegített sütőben 25-30 perc alatt megsütöttem.


Én úgy tervezem, hogy 30 darabra vágom, úgy kb. 8 g szénhidrát jut egy szeletre. Természetesen ezt is meg lehet porcukrozni azoknak, akik nem írtóznak a cukortól. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése