2011. április 24., vasárnap

Töltött tojáscsibe kenyérben sült sonkával

Húsvét nincs tojás és sonka nélkül. Gondoltam legyen egy kicsit különlegesebb, így beírtam a google-be a "töltött tojás" címszót, és kiadott pár olyan jópofa képet, ami rögtön megtetszett, ezekről kaptam az ötletet: rita konyhája és sanya-csuri főz. Végül a következő lett belőle:


 A főtt tojásokat a laposabb végén levágtam, és kiszedtem belőle a sárgákat. Óvatosan kell, mert könnyen elszakad a fehérje burok. A tojássárgáját összetörtem, adtam hozzá kis mustárt, egy kis maradék krémes fetasajtot (mert már féltem, hogy megromlik, és krémsajtom nem volt) sót, borsot, és egy szál zöldhagymát karikára vágva.
A tányérra salátaleveleket tettem, erre rakosgattam a levágott tojástalpakat, és azokra a megtöltött tojásokat. A maradék tölteléket a csibék fejére halmoztam. A szemek borsszemek, a taréj és a csőr sárgarépa. A szárnyakat, vékonyra szelt sajtot kis tojáskrémmel ragasztottam a csibékre. Kicsit hóemberfejük lett, legközelebb, kisebb csőröket vágok nekik. :)

Az egyik húsvéti receptgyűjteményben találtam a kenyérben sült sonka receptjét, és mivel még megvolt a pizzatésztám másik fele a hűtőben, úgy döntöttem, abba burkolom bele a sonkát, és úgy sütöm meg.


A húsvéti reggeli ez lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése